dagens look-a-like

Eftersom vi inte gjort någonting annat än att jobbat, legat i soffan, ätit eller sovit de senaste två veckorna är detta det enda vettiga jag kan komma på att posta, då jag (och de) andra inte tycker det är speciellt intressant med bloggar där folk skriver vad de ätit till frukost eller vilken låt de lyssnat på efter de varit och tagit morgonbajsen etc etc.

Men för att iaf contributa med något av värde :
Per, aka Pära, aka Ikaros Tass är slående lik crazy kung fu feminist i Kvarteret Skatan ( länk )



Jo förresten, vi har surfat på borestrand, men var för lata för att ta några bilder på det, men eftersom surfing är the shit kommer det antagligen komma något inlägg om det i framtiden. Verkar inte som det blir så mycket övertid just denna veckan, då det börjat kanske 700 st nya konsulter på jobbet.

Auf wiedersehen / Schack


Kommentarer
Postat av: Anna

Dissar du mina dagens? Hmmm, jag som trodde att det var det roligaste man kunde läsa förutom bibeln ;)

2008-09-30 @ 09:31:56
URL: http://secondhandsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0