Konstruktiv kritik..

I ett svagt ögonblick skrev Pitten ett mail till blogg.se, detta efter att ha försökt lägga upp bilder i ungefär 2 timmar..

Pittens mail:

Ämne: Sopor!

Helt ärligt, vad i helvete är det för fel på er jävla publishme-tjänst?! Den krånglar ta mig fan alltid och det är ett helt företag att försöka lägga upp bilder på er sida. Ett försök av tre fungerar, i snitt.
Det kan inte heller vara att serverkapaciteten falerar eftersom våra inlägg läggs upp mitt i natten svensk tid, vad är då problemet!?

Tack för en usel tjänst

// Pitten

Svar blogg.se:

Hej,

Att det inte fungerar beror förmodligen på att det är hög belastning.
Kom ihåg att Blogg.se är en gratistjänst och att du faktiskt kan använda den helt gratis.
Du har dessutom full möjlighet att byta till en annan tjänst om du är väldigt missnöjd med vår.

Mvh Albin, Blogg.se.

Tack Albin, jag ska komma ihåg att blogg.se är en gratistjänst.....som jag kan använda helt gratis! Lägg istället energin på att fixa er sida. Den är sämst!

// En något lugnare Pitten

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips, om ni inte redan har varit inne på den :) http://www.butik-hemlangtan.se/

2009-01-27 @ 11:44:47
Postat av: Anna

Jaaaa... vi startar en gratistjänst som inte funkar och ingen vill ha, det måste vara en jäkla karriär. DOH!

2009-01-27 @ 21:34:43
URL: http://metrobloggen.se/bjornkram
Postat av: Maria Pippilotta Pitt

klagarns pöjk, det är ju inte så att de tvingat er att ha blogg på denna sidan? eller?

2009-01-27 @ 23:41:59
Postat av: Maria Pippilotta Pitt

Jag håller med Albin.

2009-01-27 @ 23:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0