Nytt år, nya tag!

Fytterackarn! Nu är det fan on! Sitter just nu i Stockholm och räknar ner till flygets avgång på måndag morgon. Det var en klart strapatsrik tågresa från skånelandet till Nueva El Stockholmo. Axplock:
- Hoppar på fel tåg i Hässlehåla och tvingas kasta mig ur i farten med all packning..Hur fan skulle jag kunna veta att tåget som inkom på spår 4 (rätt spår ffs!) till Stockholm var en timme försenat.
- Är nära att döda en tant på centralstationen i Stockholm när jag svänger runt med mitt bagage på väg upp för en trappa. Det är fan inte lätt att springa runt med 2.10 meter skidbag som väger bly. Old folks, watch out!

Har även snackat med boysen idag, vissa några fler gånger (Fejset!) än andra. Samtidigt som det varit skönt att vara hemma lite så har man saknat de nattliga uppskedningarna i brygga och doornobslagen i lyan i Stavanger.

Flyget avgår 0900 måndag morgon. Fan för den som kapar, bombar eller förstör resan på något sätt. Nu är det fan dags!

Vill även skicka en hälsning till allas vän PB. Vad har nu flugit i dig? Släpp sargen och kom in i matchen, vi vill fortsätta att fnissa åt dina sköna inlägg (speciellt dom på engelska).

Le Pitt Noir out!

Ps. För att bygga upp förväntingarna ännu mer så kan vi announca att det snart kommer ske något stort på bloggen. Säger inget mer (det är dock ingen film denna gång..). Ds.

Kommentarer
Postat av: ert största fan

Älskar er blogg grabbar. Let it snow, let it snow, let it snow!

2009-01-03 @ 20:27:12
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/
Postat av: Per Bruno

The Blogbattle continues! Folket har sagt sitt. Inte aktuellt att sluta i halvtid. Jag förväntar mig dock seriöst motstånd från letitsnow för att hålla tävlingen vid liv!

2009-01-04 @ 16:35:03
URL: http://pebes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0