En dag på jobbet episode 2!

I lördags morse steg 2 hurtiga gutter upp klockan 0430, efter att ha somnat strax efter midnatt.

Äntligen fick Pitten åka lastbil och Sverre ha någon att prata med på jobbet.

Till saken hör även att det är absolut förbjudet att ta med passagerare i lastbilen, vilket alltså gör Sverker till en post-outlaw! Vid någon vända in på området siktades chefer => Pitten fick göra absurda moves för att förbli osynlig.

Mys-film:


Pitten åker med Sverker en lördag på jobbet




Kommentarer
Postat av: rödo

Härligt att få se lite film! Ett alltid lika uppskattatt inlägg i bloggen. Slusken verkar ha ett riktigt slitsamt jobb.

2008-08-11 @ 17:49:58
URL: http://pebes.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, vad glad jag blev av den här filmen. Jätteskoj att höra din röst henke, damn saknar ju er! Jag hade med velat åka lastbil :)

Ta hand om er! Massa kärlek!

2008-08-12 @ 11:00:28
URL: http://secondhandsisters.blogg.se/
Postat av: Micke

Fan vilken skön film!

2008-08-12 @ 14:47:29
Postat av: Lillpitten Maraja

"en lastbilsslusks vardag" haha vad du later entasuastisk nar du sager det.



(entasuastisk kan vara felstavas.. eh uhh det var med meningen isafall.. ) eh hejda !

2008-08-13 @ 05:16:54
Postat av: ikaros

ni lever fan drömmen som folk med narkolepsi. nästan så man hoppas att lunds universitet buttfuckar mig så jag hamnar i framtidslandet.



olja. lastbilar. fisk. fesk. awwwwyeah!

2008-08-13 @ 14:06:43
Postat av: Emil

Löööv ja guys, ni bringar sådan lycka i denna bittra vardag :D Skrattar garanterat mer åt/med er än till värsta hollywood komedin! (den har inte en sportslig chans) Hehe

2008-08-15 @ 00:13:09
Postat av: Johanna

Ni är banne mig inte kloka nånstans, men det gör det desto roligare o se på.

2008-08-18 @ 09:25:25
Postat av: maria petersson

henke, har du borjat snusa igen?! jag ska saga till mamma.

2008-08-19 @ 04:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0