Blandat från bildarkivet

Mycket jobb, lite blogg. Så lever livet just nu. Det blev inte heller något Ö-råd i söndags eftersom deltagare uteblev.

I övrigt går det trögt med USA. Söker boende väldigt aktivt just nu, mailar säkert 10-20 olika husägare om dagen. Vi har gått från att vara University Students till very responsible adults (..och märkligt nog börjar fler svar trilla in). Vi har inte riktigt bestämt oss för vart vi vill bo heller, så det gör inte saken lättare..menmen..

Gjorde en liten genomgång av mitt bildarkiv häromdagen, här kommer ett axplock:


Hemavan 2008. Sverker har precis dragit en hög snuff stor som en snusdosa. Mår därefter. Ska även tilläggas att det kalsongfestas.


Fejset kör standarduttrycket under tentaplugg..


Rolig i två avseenden. Schack under inte-raka-skägget-vadet, samt Calle B - Luleåstekaren.


Jag ger er Per Bruno - i sitt essä! Lägg även märke till de rutinerade snus-spåren på tänder och händer.


Pitten, en vecka innan terminens slut 2008. Svärmorsdrömmen.


Schack. Försöker vara som Pitten men lyckas inte riktigt. Verkar dock förvånad över det han ser i spegeln..



Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, vilka underbara bilder! Den på dig henke är ju helt bisarr! Såg du verkligen ut så? Kram på er pöjkar

2008-09-17 @ 03:27:11
URL: http://secondhandsisters.blogg.se/
Postat av: pB

LOL!

2008-09-17 @ 08:01:15
URL: http://pebes.blogg.se/
Postat av: Lingon

Grabbar... Sköna bilder. Hoppas det löser sig med boende för er, HP är skyldig mig pengar btw. Roger in Roger ut.

2008-09-17 @ 12:15:44
Postat av: rikard

haha, galna bilder, skratt skrattt.

Ja visst fan ar det inte latt att hitta boende. Tack for tipset att inte skriva att man ar student. Studenter on this side verkar inte vara lika seriosa som oss studenter hemma?



Om ni vill ha lite tips nar ni ska kopa bil so kan jag lite mer nu an nar jag borjade leta bil. Forsakring och Registreringsbevis. Inte lika latt som hemma, men nastan.



Jobba po grabbar! ASKO FOR LIFE!

2008-09-17 @ 17:54:50
Postat av: Lina H

Schack, Henke! Heeej! Hittade just till er via Annas blogg. Vad sjutton är det för äventyr ni är ute på? Kan inte vi som inte vatt med från början få en snabb resumé :) Hoppas allt är bra med er, var ju evigheter sedan! kramar Lina

2008-09-18 @ 14:00:17
Postat av: Farsan

Fan, jag trodde jag var ensam om mitt utseende men det finns ju vissa likheter. När jag också hade rött helskägg som 20 fick jag namnet "Onedin".

Det fanns då en TV serie.



Ha det

2008-09-18 @ 15:59:02
Postat av: Micke

Sköna bilder! Vi ser fram emot mer inlägg!! / Micke stjärt , pär , marlene osv! :)

2008-09-20 @ 00:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0