Krymplingen rapporterar.

Den senaste tiden har nysnön lyst med sin frånvaro. Det betyder inte att vi legat på latsidan, snarare tvärtom! Vi har hängt i parken, byggt bc-kickar, hikeat, spelat biljard, druckit öl och mycket mer. I söndags invaderade 25000 amerikaner berget och vi , tillsammans med ett annat gäng svenskar, flydde ut i skogen för hoppbygge. Eftersom min handled fortfarande har lite problem med samarbetet med övriga kroppen så är en krasch inte aktuellt. Jag inser ju även mina begränsningar, med luftkontroll som en gris får jibbandet vänta ett tag till. Med djupfrysta fingrar har jag agerat åskådare/fotograf och studerat bakåtvoltteknik.


Headstand to faceplant


Jocke med kniven hänger in en smygtweakad talefish


HP slänger iväg en bakåtvolt i gyn-ställning


Mr. Lowe, trädbonk bs 180


Fejset gör en stor utsträckt backflip


HP rippar fett i skogen


Pitten bjuder på ett stort drop i lake chutes. Vad bilden inte avslöjar är att det är en ytters blåsig dag och vinden suger tag i de feta Kurosarna, vilket resulterar i ett stort snömoln och en ledsen benhinna..


Schack bjuder på en lätt skitnödig pose

Långa liftköer och ett till en början fint väder lockade fyra tappra svenskar ut på hike. Efter cirka en timmes hike upptäcker jag till min fasa att jag sumpat en tröja. Inte vilken tröja som helst utan kanske världens mysigaste, nämligen kungens värmetröja 90. Enda alternativet va att gå samma spår tillbaka för att hitta igen den och såhär glad blir jag när tröjan återfinns 100m tillbaka.




Närmare 4000möh, hård vind och snöfyk stoppar inte ett par snowboardåkare på jakt efter lite pow pow



Vi inväntar storbesök, två snöstormar, imorgon kommer HP:s farsa och på lördag anländer den legendariske "Bajs-Björn". Så nu blir det ordning på torpet. Vi hoppas även kunna slita lite på våran videokamera de kommande dagarna för att kunna presentera våra kära bloggläsare lite videomaterial från berget. oao Röven

Kommentarer
Postat av: Simon

fina backflips pojkar.

jag ska träna på pontusbadet/måttsund :)

2009-02-19 @ 11:35:41
Postat av: Anonym

trevlig läsning pojkar, trevlig läsning

2009-02-19 @ 17:36:16
Postat av: Whirre och den andre

Harlig lasning pa bloggen som vanligt!



Har kommer en kort rapport fran andra sidan klotet. Vi jobbar med lite andra siffror, annars ar det kanske ganska same same?

Vi har 35 grader myggfritt (faktiskt..) biran ar mork och pa 8% och rannskitan lyser med sin franvaro. Efter 15 mil i tuktuk och 5 rejala djungelruiner ar vi fortfarande fett taggade pa att se mer sten mystiskt nog :)

2009-02-22 @ 09:05:39
Postat av: Isabella

Grattis Sverre! hoppas grabbarna ger dig en fin dag :D och vad ni än gör så lägg upp det, Hooters kanske? :) Hampus hälsar också grattis! han orkar inte skriva ett eget inlägg för han äter lussekatt. Sköt om er! och Hej Pontus! Kram

2009-02-23 @ 00:59:36
Postat av: Gourmet

Riktigt nice bilder pöjkar! Ni är så söta sååå.

2009-02-23 @ 14:42:37
Postat av: Anonym

Grattis Sverker! Hoppas du far en bra dag! Let me know vilket bakverk du onskar (nat riktigt svart!) sa jag kan njuta dagen genom vetskapen att jag slipper och le lite at kaoset som kommer att uppsta i koket nar grabbarna forsoker sig pa nagot ;)







2009-02-23 @ 15:43:44
Postat av: Soffan

se ovan

2009-02-23 @ 15:45:03
Postat av: Sverre

Tack tack för gratulationerna! Soffan, eftersom jag är väl medveten om grabbarnas kökskompetens och vill i det längsta undvika totalt kaos, eldsvådor och gråtande människor så har jag önskat mig glass, ev. med nåt tillbehör, typ banan..

2009-02-23 @ 18:27:50
URL: http://letitsnow.blogg.se/
Postat av: Bruno

Puh! Tur att du hittade tröjan! Vad vore slusksverre utan den? Gillar bilden på Fejsets bakåtvolt! Grattis också, verkar som du fyllt år..

2009-02-24 @ 17:49:28
URL: http://pebes.blogg.se/
Postat av: Hampus

It´s the final countdown! ba ra ba ra, ba ra pa pa pa, ba ra ba ra, ba ra pa pa pa pa paa, ba ra pa ba ra pa ra pa ra paaaaa!



5 dagar kvar!

2009-02-25 @ 16:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0