Miniedit alá Piff och Puff

Det har ju denna säsong varit lite fattigare bland inläggen här på bloggen, det har till stor del att göra med att inte händer riktigt lika mycket balla saker här som i US&A. Plus att Pitten, bloggens motor, har gått från sjusovande slusk till heltidsstuderande, working class hero, researrangör och rekordhållare i mest saker på att-göra-listan.

Ikväll är det storkalas i form av Vinterbalen för samtliga ur letitsnowgänget med undantag för HP, som är i Thailand och köper sig en fru. Så vem vet, kanske vi snart kan berätta om hur "någon" fick tillbringa helgen i ett svenskt fängelse iförd frack...

Det har iaf blivit dags att i äkta letitsnowanda lägga upp en miniedit med skön skid och brädåkning! Denna gång är det filmat från Åre, Storklinten och universitetet här i Luleå. Enjoy!




Peace and love
//Fejs

Kommentarer
Postat av: Per Bruno

Fett!

2010-02-21 @ 23:02:42
URL: http://blog.perbruno.com
Postat av: Anonym

Aj aj aj Poppolino, återigen, håll dig åtminstone i blusen. Inga fler hjärnskakningar, uppbränd arm och allt vad det är.

2010-02-22 @ 16:59:26
Postat av: Anonym

Häng löst!

2010-02-23 @ 00:44:13
Postat av: Pitt

Fejs, du är mannen!

2010-02-23 @ 14:19:09
Postat av: Hp

Hittade en fru! men hon gick tydligen inte att köpa.. eller så kommer hon om några veckor. vet inte hur de där funkar =/ jag gick fram till en söt tjej å fråga "how much" samtidigt som jag viftade med plånboken. hon slet loss de 2500batt som fanns där i å log. Sen förstod jag inte riktigt vad hon sa men hon log å nickade iaf när jag frågade om hon nu är min fru! Missade planet hem då jag stod å väntade på henne men mor tvingade med mig på nästkommande flyg. Nu sitter jag hemma å väntar på att det ska plinga på dörren. Om någon vet hur lång väntetid de är på en fru från thailand får ni gärna höra av er. Tack på förhand! // HP

2010-02-26 @ 19:42:14
URL: http://letitsnow.blogg.se/
Postat av: Linn

Namnet på låten? Någon? (:

2010-03-08 @ 18:53:48
Postat av: Fejs

Ja, låten är inte helt enkel att hitta om man inte vet vad den heter... Det är iaf:

Coeur de Pirate - Comme Des Enfants (Le Matos Andy Carmichael Remix)

2010-03-10 @ 01:15:49
Postat av: Björne

Vad hände med löftet om att börja uppdatera bloggen igen??

2010-04-02 @ 15:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0