Snålt tilltaget och långt mellan målen?

Det var ett tag sedan vi gjorde ett inlägg senast. Anledningen till detta stavas j-o-b-b. Måndag till onsdag har vi arbetat ca 45 timmar per person. Vi har alltså inte hunnit med mer än att sova och jobba i princip.

Jag skulle dock vilja dela med mig av lite sanningar som jag kommit fram till under övertidstimmarna på ASKO.

- En halvpall är större än den ser ut.
- Du blir alltid skitnödig inom två timmar från mat. Eftersom man oftast vill avsluta den pall man påbörjat, slutar det många gånger på samma sätt. Du blir akut nödig samt väldigt småpruttig vid sämsta tillfälle - när du befinner dig längst bort från toaletten.
- Det är möjligt att ha kul med sig själv på jobbet (nej PB, jag menar inte på det sättet). Jag har några personliga favoriter som nästan jämt får mig att utbrista i ett gapskratt.
  • Fejsets utalning av "down" i cribs-avsnittet (1.41 samt 4.16). Låter lite som Arnolds "GET DAAUUWN!!". Vansinnigt roligt.
  • Att Schack tycker att det är fel på lodet
- Ju dummare du blir i huvudet och ju mindre du tänker - desto bättre plockar du pallar.
- Du blir dum av att jobba på lager.
- Saker som går sönder går alltid sönder vid sämsta tänkbara tillfälle och på sämsta tänkbara plats.

// Pitten out

Kommentarer
Postat av: Anna

"jag utgår ju från att väggen är rak, kan det vara lodet det är fel på?"

2008-09-04 @ 04:32:04
URL: http://secondhandsisters.blogg.se/
Postat av: Lars

Haha: "Ju dummare du blir i huvudet och ju mindre du tänker - desto bättre plockar du pallar". Det der er helt sant!

2008-09-04 @ 18:47:04
URL: http://www.clicken.no
Postat av: Bjorne

hehe .... kulkul, cashen den tas!

2008-09-05 @ 02:59:07
Postat av: Rikard

Fan vad gott att ni får jobba ordentligt!! Lär ju ge rätt så gött med cash! Hur länge har ni tänkt att jobba? Ni kommer ju att kunna vara i USA tills LP1 2009 med den buffert ni sparat ihop tills skidsäsongen börjat. gött mos. Det måste vara fel på lodet, prova räknat på det mgh=4.5*lodet

2008-09-08 @ 06:22:43
URL: http://ansiktsboken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0