Redigering samt planering har börjat på allvar..

Nu har förfrågningar från Sverige trillat in, och påtryckningarna börjar bli större.

Dessutom har Pitten börjat lära sig mer och mer av vad After Effects har att erbjuda. Går att göra kusligt häftiga effekter!

Det finns dock ett problem..Pittens nuvarande dator, som inte orkar med de tunga animationer som genomförs. Därför verkar det nu som att letitsnow productions måste inhandla en ny maskin för att överhuvudtaget få något uträttat.

Bidrag till dator-kassan tas emot med öppna armar. Kontakta Pitten på: [email protected] för att få kontouppgifter.

Dessutom kan således en Macbook 2.16 Ghz Core 2 Duo säljas till en rimlig peng (2 GB minne samt 250 GB HD).


Vad som förhoppningsvis ska inhandlas.

// Pitten

Kommentarer
Postat av: Pitten

Det är alltså inga problem med datorn. Den har bidragit till många skratt, att jobba i Photoshop CS4 fungerar like a charm!

Datorn har hängt med ett tag, vilket ytterliggare bevisar dess hållbarhet. Hittar du en på blocket med mina specs för mindre än 6 k så säg till!

2009-04-12 @ 03:33:47
URL: http://letitsnow.blogg.se/
Postat av: berge

sverre! jag har kvar nått gammalt kontonummer "signerat" röven skulle det funka att slanga in nån slant där?

2009-04-12 @ 18:42:44
Postat av: Sverre

Klart mitt kontonummer funkar! Men om pengarna hamnar där de borde eller om de går till folkpils och snus ska jag låta vara osagt..

2009-04-14 @ 03:19:45
URL: http://letitsnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0