Dags att utforska Denver

Imorgon, eller idag (klockan är 0200 lokal tid), så drar vi kosan till Denver för att utforska storstaden lite. Anledningen till att jag är vaken nu när jag egentligen borde sova stavas b-e-n-h-i-n-n-o-r. Smärtan är nu så påtaglig att jag knappt kan sitta still. Någon som vill byta?

Vi slår iaf lite flugor i samma smäll med Denverbesöket. Bajs-Björn och Kjell lämnas på flygplatsen under lördagen, Schack åker till Kanada under söndagen, då också Luppen tar hans plats i några veckor. Sedan anländer HampeStampeLitenskrotskrotskrot på måndag. Mycket klädbyte som man skulle sagt i lumpen. Kul tycker vi!

Vi kommer att bo på det fyrstjärniga hotellet Hyatt (bara det bästa är bra nog) som i princip ligger i downtown Denver. Ganska smidigt att slippa ta taxi hem efter nätternas bravader.

Nu ska jag poppa några starka piller till, dricka mig en rejäl whiskey och hoppas att blandningen gör att jag slocknar. God natt, god morgon och hejdå!

Hyatt Regency Denver's contemporary architecture welcomes visitors
Our hotel..

// Le Pitt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har fått packa om i en ny väska för era beställningar, snus, serietidningar, ryggskydd!

Två dagar kvar!

2009-03-01 @ 14:42:18
Postat av: Hampus

Jag har fått packa om i en ny väska för era beställningar, snus, serietidningar, ryggskydd!

Två dagar kvar!

2009-03-01 @ 14:42:56
Postat av: Mamman

Tack för att ni återlämnade pappan skapligt hel o ren, och att ni tog hand om honom en vecka. Friden har varit total här hemma.

2009-03-01 @ 17:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0